Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Dla zadowolonych

1108109111113114125

Komentarz

  • Ja chciałam przekazać pożegnanie od Olesi - Oleś naprawił jej maszynę do szycia. Żałujcie, że jej nie widzicie - jak małe dziecko z wymarzoną zabawką - śpiewa i mówi do siebie cała rozweselona  :D
  • Moja Gabriela dostała się na studia do Wrocławia, na budownictwo. Właśnie jedzie złożyć papiery na uczelnię :)



    Gratulacje!
  • Wrócilismy znad morza. Pogoda w kratkę, ale plażowanie było codziennie. Przywieźlismy kotka, jako pamiatkę... Nie wiemy, jak kot to przeżyje, ale dzieciaki mają radochę...takie przedłużenie wakacji ;)
    A ja studiuję kocie fora....
    :-B
  • kota znad morza, jak się u mnie takie sliczne rude marnują 

    eh balum 










    ;)
  • Heh, nasza tyż ryżo.... ;)
  • jestem zadowolona, bo intensywny dzień miałam... i badania dobrze poszły...i prawie już małą pracę mam i synek do nieustannego tatatata dodał dziś wieeele razy mamamama- muszę częściej z domu wychodzić;)
  • Cało i zdrowo przejechaliśmy dziś paręset kilometrów
    Młody wrócił cały i zdrowy :)
  • jestem zadowolona, bo intensywny dzień miałam... i badania dobrze poszły...i prawie już małą pracę mam i synek do nieustannego tatatata dodał dziś wieeele razy mamamama- muszę częściej z domu wychodzić;)
    Dzis maz sie uparl, ze pierwsze slowonaszego niemowlaka to bedzie "tata" i probowal uczyc :))
  • Zadowolona, mimo kolejnego dnia z pobudką synowską o 6 rano (warto dodać, że zasypia o 22). Mąż mnie postawił do pionu, żeby olała, że On zaczął dużo mniej spać, a cieszyła się, ze wstaje radosny, pełen energii i żebym się nie nakręcała tą 6 rano, bo tylko synowi humor psuje. 


    No to odpuściłam byłam i się pięknie bawi, a ja mogę trochę odsapnąć i posiedzieć (o ile można posiedzieć na zbitym zadzie). Heh

    I zadowolona jestem.