Moja małpa umie już płacić i zakupiła sobie 20 m liny i dwa karabinczyki - pierwszy raz złapałam się za głowę, jak słyszałam głos, ale nie mogłam zlokalizować...
Po dwóch dniach wydzwaniania do PPP udało mi się umówić dzieci na badanie 20. marca dziewczynki, 21. chłopcy. Pani, z którą rozmawiałam wyraźnie była MIŁO zaskoczona.
No, to będziecie mieć prawdziwą małą szkołę - dodała na koniec.
Rachunki, to chyba jedyna rzecz, z którą nie mam problemu po samo liceum (Mat-fiz skończone z całkiem niezłym wynikiem). Za to nie wyobrażam sobie uczenia przyrody czy geografii. Mój mąż nie może się nadziwić, że ja mam skończoną szkołę podstawową, nie wiedząc prawie nic o geografii. Nie cierpię tego tematu.... Pomijam czytanie mapy, którą prawie zawsze czytam na opak. Raz byłam pilotem (czytałam z mapy). Na każdym zakręcie jechaliśmy źle. W końcu mąż pytał, jak mamy jechać.... i jechał w przeciwnym kierunku
No właśnie, jak zaszczepić chęć nauki jakiejś dziedziny, coby nie powiedzieć przedmiotu, do którego sami mamy awersję. Wynająć korepetytorkę na geografię.
Słuchajcie jak jest z konkursem Kangurek?Czy dzieci uczące się w ED mogą w nim uczestniczyć? I. bardzo by chciał, nauczycielka wcześniej pytała, ja jej powiedziałam, że potwierdzimy uczestnictwo, jeśli I. zechce. A dzisiaj usłyszałam, ze ona nas nie wzięła pod uwagę ponieważ "nie chodzimy do szkoły", termin zapisów i opłat minął...wrrrrr....
Może nauczycielka nie wzięła Was pod uwagę, bo zapomniała o Was, przecież "nie chodzicie do szkoły". Dzieci uczące się w ED mogą w Kangurku uczestniczyć. Jako ED musimy sami pilnować terminów konkursów szkolnych.
Ostatnie spotkanie Akademii Mamy Róży natchnęło mnie na poszukiwania w internecie i wykopałam taki filozoficzny wykład o wychowaniu, rozwijaniu rozumu, woli, serca. Wykładowcę niektórzy znają, a odczyt został wygłoszony na sympozjum Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie z 2011 r. "Współczesna pedagogika a wychowanie ku wartościom". Odkrywcze było dla mnie stwierdzenie, że by wychować wolę trzeba pokazywać przykłady osób (rola czytania żywotów świętych), i rozróżnienie na kształtowanie rozumu teoretycznego i praktycznego.
Komentarz
Gdybym chciał sobie odpisac to czy uwierza na ta umowe ze wydałem te 250zł?
Kto jeszcze prócz Tawów będzie na początek kwietnia?
Chciałbym zapytać tak z ciekawości co robicie po egzaminach skoro są tak wcześnie ?
Rozwijanie myślenia matematycznego młodszych uczniów
Klus-Stasińska Dorota, Kalinowska Alina
I. bardzo by chciał, nauczycielka wcześniej pytała, ja jej powiedziałam, że potwierdzimy uczestnictwo, jeśli I. zechce. A dzisiaj usłyszałam, ze ona nas nie wzięła pod uwagę ponieważ "nie chodzimy do szkoły", termin zapisów i opłat minął...wrrrrr....
Ostatnie spotkanie Akademii Mamy Róży natchnęło mnie na poszukiwania w internecie i wykopałam taki filozoficzny wykład o wychowaniu, rozwijaniu rozumu, woli, serca. Wykładowcę niektórzy znają, a odczyt został wygłoszony na sympozjum Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie z 2011 r. "Współczesna pedagogika a wychowanie ku wartościom". Odkrywcze było dla mnie stwierdzenie, że by wychować wolę trzeba pokazywać przykłady osób (rola czytania żywotów świętych), i rozróżnienie na kształtowanie rozumu teoretycznego i praktycznego.
http://www.youtube.com/watch?v=UhrodCQYrjA