Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Homeschoolersi są the best! (2)

1848587899092

Komentarz

  • Pomocy u mnie zerooooo radzę sobie sama. Dlatego potrzebuje dobrej organizacji. Jestem wdzięczna za wszelkie rady bo trochę się boję...:)
  • świetne to jest bo proste , dzieki!!
  • Piszę pracę - Motywacje rodziców do podjęcia edukacji domowej.

    Bardzo proszę wszystkich chętnych o wypełnienie -ankieta jest krótka, anonimowa i niezwykle mi potrzebna.
    Dzięki serdeczne!

    http://www.survio.com/survey/d/L3P8E1I1D3V2A1V7W
  • ode mnie już poszło
    Podziękowali 1agga
  • poszło
    Podziękowali 1agga
  • ja też wypełniłam :)
    Podziękowali 1agga
  • @manna - jeden z moich synów miał w I klasie taką fazę, że bardzo chciał do szkoły, ale mu przeszło.
  • @Manna nie mam takiego doświadczenia. Ale może okazac się,  że będę miała odwrotne. Syn nie chce, a pójdzie. A może chce, ale sobie nie uświadamia - no na pewno robi wszystko żeby pójść ;)
  • @Manna - Moja chciała pójść do zerówki, a to oznaczało że bardzo ważne dla niej są spotkania z innymi dziećmi. Tak zorganizowaliśmy G. czas, że zajęć dodatkowych ma znacznie więcej niż pozostali. Nie chcieliśmy córki dać do rejonowej, bo jest baaardzo wpływowa, grupa ją niesie na fali. Mam nadzieję, że czas korzystania z łaski Komunii św, i spowiedzi da zaprawę na przyszłość. 
  • Moje dziewczyny najszybciej i najchętniej uczą się angielskiego z tych piosenek.

    https://www.youtube.com/channel/UC6LKuH7RPkvRmzS9-8URtqA
    Podziękowali 1Alutka
  • U nas to nawet logistycznie nie wyszłoby posłanie jednych, a zostawienie drugich, bo wszędzie u nas trzeba dojechać. Już moja w tym głowa, żeby chciały ;)

  • Do 16 października można umieścić komentarz pod projektem ustawy, szkoły Benedykta rozsyłają propozycję komentarza p. Dzieciątko, można oczywiście zostawić swój własny

    http://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12289958/komentarz