Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Dieta bezmleczna, bezjajeczna i bezglutenowa też

13637394142

Komentarz

  • @AB,odnośnie Twojego przepisu na szarlotkę sypaną(wpis listopad 2012)-jakim cudem to ciasto się skleja,jak tylko 3, 4 łyzki oleju?
  • Przymierzam sie do solidnej lektury watku. Bo dzis na wizycie u gastrologa okazalo sie, ze starszy synek ma alergie na gluten i mamy go wykluczyc z diety na 6-12 miesiecy. Dla mnie to kompletna rewolucja kuchenna. Nawet moj super zdrowy domowy chleb odpada, choc jest bez pszenicy, ale na bazie zytnuej mąki. Buuuu... Macie moze do polecenia jakas ksiazke o diecie bezglutenowej? Bo jestem zupelnie zielona w temacie...
  • I skad mam wiedziec, czy cos ma ten nieszczesny gluten czy nie??? Czytalam wlasnie etykietke majonezu Winiary, ani slowa w niej o glutenie czy jakiejs skrobi, a na stronie poswieconej celiakii jako dozwolone sa majonezy innej firmy, dlaczego?
    I czy jak jest napisane, ze moga wystepowac sladowe ilosci glutenu, to tez odpada? Aaaaaa, pomocy!
  • Odpada wszystko, co z glutenem i co koło glutenu leżało. Eliminacja ma sens, gdy jest konsekwentna.
    W necie przepisów glutenowych jest do wypęku. Odradzam mąkę pszenną bezglutenową. Lepsze są te naturalnie bezglutenowe.
    Majonez najlepszy jest domowy. To łatwe! U mnie robią dzieci.
  • "Kuchnia bez pszenicy" Davies
    "Kuchnia polska bez pszenicy" (na nieprzeczytane.pl sprzedają w pakiecie)


    Tani wege sklep: www.marketbio.pl

    Mąki: ryzowa. kukurydziana, gryczana, jaglana, kokosowa, migdałowa, z kasztanów, z cieciorki, z amarantusa - naturalnie bezglutenowe

    W Lidlu można zakupic trochę gotowców (przydaja się czasem w razie "w"): sa parówki piratki bez glutenu, szynka z tej samej serii, chleb wiejski bezgluten (250g za 4.99 - paczkowany, da się zjesc po podgrzaniu, ale to nie jest najlepszy codzienny produkt)
    W Biedronce są makarony b/g