Chyba nam zaraz nastapi nalot Jugentamtu na mieszkanie: maz nielegalnie uczy dziecko w domu (a ja mam radoche, jak slucham ich rozmow :crazy:)
Najpierw ogladali bajki po angielsku, pozniej czytali o bakteriach (tatusiu, a rybosomy nie sa grozne? :tooth:), teraz licza. On to ma cierpliwosc :gq:
Przepraszam Was, wiem, że to było wyżej w wątku, ale dokopać się nie mogę. Opinię wydaje poradnia psych-ped odpowiednia do zamieszkania, zameldowania czy mogę pójść do dowolnej "prywatnie"? Nie znam się na tych przybytkach.
Jesteśmy po egzaminach sprawdzających nasze dzieci na półrocze-nie jest żle. Pisze tutaj szczególnie o W. , którego problemy się trzymają. Czeka nas cały czas praca, ale walczymy i znowu możemy przejść do trybu "wolnościowego"-uczenia się swobodnego, bez czasowego stresu.
Na dodatek dzieci się chwali(nagle), ze ładnie współpracują w grupach klasowych-słowem integrują się.Zwariować można!!!
Jeszcze jedna sprawa, która już mnie zadowala- ciszę się każdą ocena synów, bo wiem ile mamy jeszcze do zrobienia- dla nas, nie dla oceny.Tyle.
@Arletta - miło czytać :bigsmile:
Myśmy się zdecydowali na egzaminy na koniec roku - jak dla mnie, jeden stres mniej. A mój pierworodny, który jeszcze na początku roku szkolnego wpadał w histerię na myśl o spotkaniu z kolegami na okoliczność uroczystej inauguracji, odzyskał równowagę emocjonalną, tęskni za kolegami i chętnie się z nimi spotyka. Ogólnie, ED bardzo mu służy na stabilność emocjonalną. A młodszemu służy na systematyczność i postępy w nauce.
@Wanda - średni, to ten młodszy :bigsmile: Bo najmłodszy, to szkoły nigdy nie próbował, bo dopiero zaczął zerówkę i od razu w domu, to i porównania nie mam, co by było, jak by do szkoły chodził.
No to na te zajęcia też się zapiszcie, potem po zajęciach hurtem łatwo pójść jeszcze na chwilę do domu, albo w weekend. My mamy życie towarzyskie dość bujne, i sporo kolegów F. jest pozaprzedszkolnych.