Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Homeschoolersi są the best!

1262729313241

Komentarz

  • :shocked:

    Musisz byc, Katarzyno, niezłym pedagogiem. W pół roku takie efekty, fiu fiuuu....!
    Super!
  • Katarzyna jest potworem-zamordystą, sama widziałam :bigsmile:

    Pójdę do niej na korki z homeschoolingu.
  • Chyba nam zaraz nastapi nalot Jugentamtu na mieszkanie: maz nielegalnie uczy dziecko w domu (a ja mam radoche, jak slucham ich rozmow :crazy:)
    Najpierw ogladali bajki po angielsku, pozniej czytali o bakteriach (tatusiu, a rybosomy nie sa grozne? :tooth:), teraz licza. On to ma cierpliwosc :gq:
  • Przepraszam Was, wiem, że to było wyżej w wątku, ale dokopać się nie mogę. Opinię wydaje poradnia psych-ped odpowiednia do zamieszkania, zameldowania czy mogę pójść do dowolnej "prywatnie"? Nie znam się na tych przybytkach.
  • Acha. To nieźle w sumie.
  • Jesteśmy po egzaminach sprawdzających nasze dzieci na półrocze-nie jest żle. Pisze tutaj szczególnie o W. , którego problemy się trzymają. Czeka nas cały czas praca, ale walczymy i znowu możemy przejść do trybu "wolnościowego"-uczenia się swobodnego, bez czasowego stresu.
    Na dodatek dzieci się chwali(nagle), ze ładnie współpracują w grupach klasowych-słowem integrują się.Zwariować można!!!
    Jeszcze jedna sprawa, która już mnie zadowala- ciszę się każdą ocena synów, bo wiem ile mamy jeszcze do zrobienia- dla nas, nie dla oceny.Tyle.
  • @Arletta - miło czytać :bigsmile:
    Myśmy się zdecydowali na egzaminy na koniec roku - jak dla mnie, jeden stres mniej. A mój pierworodny, który jeszcze na początku roku szkolnego wpadał w histerię na myśl o spotkaniu z kolegami na okoliczność uroczystej inauguracji, odzyskał równowagę emocjonalną, tęskni za kolegami i chętnie się z nimi spotyka. Ogólnie, ED bardzo mu służy na stabilność emocjonalną. A młodszemu służy na systematyczność i postępy w nauce.