Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

500 zł na każde dziecko

14041434546149

Komentarz

• wiem ale moj 8 latek jest pierwszy i jemu sie nie nalezy
  • Ja zauwazylam ze wielu komentarzach mowi sie, ze to kasa dla wielodzietnych
    a przeciez są to pieniadze na zwiekszenie dzietnosci
    zacheta na drugie i kolejne dziecko
    powinni dawac na drugie 200zł na trzecie z 2 tys a na czwarte i kolejne po 1 tys
  • i hybryde w pakiecie ;))
  • @Skatarzyna myślę, że nauczycielom j. obcych można stanowczo z 500+, JESTEM nauczycielką angielskiego, jakby co :))

A co do listy na co wydać, ja bez żadnej krępacji przeznaczam całość, którą uzbieram na wakacje (widzimy się na sushi w Tokio?)z dzieciakami, żeby były dłuższe, fajniejsze i bez ciągłego liczenia, czy na to, czy na tamto starczy.I nawet na piwo pójdziemy. I guzik mnie obchodzą opinie innych. Gdy Fra dostał się do przedszkola, bo dostał punkty za wielodzietność, nasłuchałam się dosyć i spłynęło to po mnie....

• Moze bym poszła i przepierdzielila na jakis ciuch dla siebie... I to nie w lumpie :D

Dzieci maja wakacje nad morzem cały rok, wieeeec.... ;)
  • u mnie nigdy nie było decyzyjności w temacie dziecka, tzn nie pamiętam takiego czegoś zebyśmy sobie zachcieli w pewnym momencie i się starali. Po prostu przyjęliśmy to co Bóg dał w pakiecie małżeństwo. A że dotąd dawał hojnie...
  • Bo szczesliwa mama to szczesliwe dzieci
  • Pozwolę się odnieść do zagrożeń programu, o których pisały @apolonia i @M_Monia
    "wypychanie kobiet z rynku pracy (bo np części przestanie się opłacać)"