Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Trafiłem do KNO z komentarzem do ostatniej adhortacji wiadomo kogo

1235715

Komentarz

  • @kowalka, nie znam się byłam raz i chyba to nie nazywa się rekolekcje tylko dzień skupienia, z wygooglowania ksiądz wygląda na Ignacego Soler ale ja mam kłopot z zapamiętywaniem twarzy.
  • a nr 77 adhortacji? ktoś wie, o co tutaj chodzi: "Rozeznanie obecności ziaren Słowa w innych kulturach (por. Ad gentes, 11) może być również zastosowane do rzeczywistości małżeństwa i rodziny. Elementy pozytywne istnieją także poza prawdziwym małżeństwem naturalnym, w formach małżeństwa obecnych w innych tradycjach religijnych” - czy skojarzenie z poligamią i islamem jest zgodne z tym, o co chodziło Papieżowi?
  • wiem, że to jest cytat z Relacji końcowej Synodu, ale skoro Papież Franciszek cytuje, tzn. że w tej sprawie potwierdza stanowisko biskupów, prawda?
  • czytam adhortację, czytałam relacje końcowe synodu, choć te nie w całości - zależy mi, przecież to dotyczy mnie, nas jako małżeństwa, to Kościół, w którym żyję
  • W adhortacji znalazłam też fragmenty, które rozumiem, ważne dla mnie, inspirujące. Nie skupiam się na wyszukiwaniu problemów w tym dokumencie. Piszę tutaj o tych niejasnych, bo szukam odpowiedzi na swoje wątpliwości i mam poczucie, ze na tym forum mogę spotkać kogoś, kto potrafi wyjaśnić...
  • myślę, że trudno się postawić w sytuacji kogokolwiek...
    mam znajomą...wierna mimo niewierności męża...zostawił ją z rocznym dzieckiem, dziś ma inną rodzinę, a ona sama z nastolatkiem walczy o każdy dzień...pozostała wierna, dużą cenę ponosi, ale wie dla Kogo...Były różne momenty w Jej życiu...wytrwała