Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Strajk nauczycieli

1116118120121122

Komentarz

  • edytowano październik 2019
    U nas wigilia jest wolna czy Sylwester i dyrekcja nawet nie pyta czy ktoś nie ma co z dzieckiem zrobić. Szkoła jest zamknięta i dni dyrektorskie tak zrobione ze dzieci 7 stycznia wracają żeby zaoszczędzić na niepotrzebnym paleniu w centralnym
  • edytowano październik 2019
    @Agnieszka ; nie w dni świąteczne  (25,26.12, 1,6.01 czy niedzielę i poniedziałek wielkanocny) tylko dni 27,28,29,30,31.12 i Wielki Czwartek,Wielki Piatek i wtorek powielkanocny. 
  • Byla kowa o dyzurach szkolnych w dni świąteczne, to wyjaśnilam
  • dzień dobry :)  przyszłam się poawanturować :) jestem nauczycielem w przedszkolu. odkąd pracuję ZAWSZE były dyżury w dni około-świąteczne oraz w Wigilię, Sylwestra, Wielki Czwartek i Wielki Piątek. 
    i czepiam się kiedy wyzywa się nas nauczycieli od nierobów i wytyka, że mamy za dużo wolnego. 
    i nie mam dobrego zdania o matkach, które w Wielki Czwartek przychodzą niespiesznie po swoje pociechy o 17.30 (kiedy słychać już dzwony kościelne) i mówią "ale mi się udało upiec ciasta :) " oraz o takich, które mówią "to przyprowadzę Misia w Wigilię tak koło 10 bo z nim się nie da na zakupy pójść". W takie już-świąteczne dni uważam przyprowadzanie dzieci przez rodziców, którzy mówią, że mają wolne i przygotowują sobie święta, za szczyt hipokryzji - jakie święta skoro dziecko w nich nie uczestniczy?


  • edytowano październik 2019
    A ja powiem tak,na marginesie tych dywagacji nauczycielskich.
    Naprawdę są rodzice,ktorzy choc kochaja swoje dzieci,nie lubia,nie chcą,nie potrafią spędzać z nimi czasu. Ba. Są nawet tacy,ktorzy swoich dzieci nie lubią.Dlatego realizują się zadaniowo nie emocjonalnie czy uczuciowo. I nawet jesli maja fizycznie czas dla nich to wymyslają kolejne zajecia dla nich czy obowiązki dla siebie.