Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kobiety nosicie spodnie?

1121315171840

Komentarz

  • ale jest ekspertem od damskich ciuchów.

    MSPANC.

    ja tam nie znam się, w spodniach chodze:)

  • Z wątku wynika, że św. o. Pio też był ekspertem :)

    image
  • aaa MAciek wciagnales sie
    :))
  • kocham o. Pio ale w tej kwestii się przełamać za żadne skarby nie mogę :)
  • Antyspódnicowe tradycjonalistki to ciekawe zjawisko :)
  • i takie dziwolągi się zdarzają ;)
  • Ja spódnice chętnie, ale NIGDY nie noszę rajstop. Nienawidzę, nie wiem jak w tym można wytrzymać nawet kilka sekund. Mam tak po babci. Więc zimą mam problem. Czasem latam w podkolanówkach. Babcia też ;))
  • Ja chodzę głownie w spodniach bo: lepiej wygladam, wygodniej się czuje i ekonomiczniej, u mnie praktycznie kazde  rajstopy grube czy cienkie są na jeden raz, wiec miesięcznie kosztowało by mnie to jakieś 600zł...
  • tak nosze sodnie i to meskie.
  • Chyba się starzeję  :)) kiedyś nie znosiłam spódnic, sukienkę to tylko sporadycznie założyłam latem, a teraz stawiam na kobiecość  :D W domu chodzę w dżinsach, ale spódnicę zakładam coraz częściej wychodząc z domu. Mam za to inny problem - źle czuję się w spódnicach dłuższych, znaczy tuż przed kolano  X_X Ale nie chodzę za to w obcisłych, lubię lekko rozszerzone lub dopasowane w biodrach z rozkloszowanym dołem. 

    Teraz zjedzą mnie niektórzy 
    :-SS


    :))
  • ja kocham spódnice. Teraz jednak mam problem, bo wylazły mi okropne żylaki, popękały naczynia krwionośne itd. Latem trudno to ukryc.  Od miesiąca szukam fajnych prostych botków, które mogłabym założyć do spódnicy i kryjących rajstop i za nic nie mogę nic takiego znaleźć:(
  • to pros o tą  łaskę   by  spódnice czy sukienkę nosić