Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kobiety nosicie spodnie?

1151618202140

Komentarz

  • edytowano października 2013
    Nie vviem, nie znam się. Noszę od lat takie same buty, które pasują do vvszystkiego :D
    ahha ja mam taką jedną ramoneskę, mega znoszoną juz niestety, którą potrafię założyc nawet do w miarę eleganckich ubran ;)
    A miłośniczką glanów będę do końca życia..chociaż mentalnie juz z nich wyrosłam heheh ale kiedyś potrafiłam je nosić (ku lamentacjom babci mojej kochanej)  nawet w 40 stopniowe upały..To były czasy...ahhh ;)
  • No glany to ja mam, ale na zime preferuje jednak inne buty. I jestem z tych, ktore w zyciu nie chodzily na obcasie (oprocz dnia slubu), na wszelakie kozaczki i inne mamuskowate buty patrzec nie moge, a szpilki uwazam za perwersje ;)
  • Cóż, mam dvvumetrovve nogi, jak obszył. Metr pravvej, metr levvej :P
  • Glany są całoroczne :D
  • hahah @Maciejka :D
    Szpilki to narzędzie szatana ;)
    Ja serio kocham szpilki..chociaż od ostatniej ciąży nie mogę już tak w nich latać jak kiedyś :( gnaty nie wyrabiają...a  teraz tylko w trampkach pomykam..dla wygody ;)

    bardzo mi się podobają oficerki i kowbojkowate fasony. Najlepiej do rurek :) No co ja poradze że tak mi się podoba :P


  • Cóż, mam dvvumetrovve nogi, jak obszył. Metr pravvej, metr levvej :P
    haha umarłam :D
  • @Kalinosia tak po cichu to zazdroszcze umiejetnosci poruszania sie w szpilkach, bo czasem naprawde milo popatrzec na zgrabna kobiete w sukience i szpilkach wlasnie.
  • edytowano października 2013

    >milo popatrzec na zgrabna kobiete w sukience i szpilkach wlasnie.

    nooo...
  • @Maciejka, ahha byle nie tak ;)

    :)) ale jednak jakos idzie, posuwa sie do przodu. Ja bym chyba nawet tak nie potrafila.
  • VV zeszłym roku całe 3 razy vvyszłam z domu (i vvróciłam) na piervvszych vv życiu szpilkach. Nie jest tak źle, tylko kroki trzeba stavviać krótsze. :)