Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kobiety nosicie spodnie?

1181921232440

Komentarz

  • "Dla mnie chustka, która aż pstrzy się od rozmaitych koronek takich wymogów nie spełnia."

    U nas w kościele znaczna część pań nosi mantylki i może dlatego nie czuję się nimi jakoś szczególnie podekscytowany. Jest to eleganckie nakrycie głowy, jednoznacznie związane z uczestnictwem we Mszy św. Ani lepsze, ani gorsze od innych.
  • "np taka kreacja upieksza kobiete?"

    Obie panie wyglądają ładnie i wdzięcznie :)
  • heh no może męzczyźni mają inny sposób postrzegania świata :)  i kobiet ;)

    o, a mi sie bardzo podobają takie czarne mantylki ..widzialam chyba na transmisji porzebowej JPII u niektórych Pań.
    nie znam się na tym czy to też mantylki, ale w każdym razie ładne i bardzo elegancko te panie wyglądały..


  • hyhy ale wszak sexappeal to dar od Boga :P jakby nie patrzec ;)

    fajne cudaczne cos (kwiaty?)na glowie :))
    bardzo mi sie podoba..szkoda ze ja np w czyms takim wyglądałabym jak karkatura  haha :P
  • Bosz, wam sie naprawdę nudzi...
  • Rozczuliłam się!!!!!!

    gofry!smietana! truskawy!!!! Rozkosz :))
    a tiulowa kiecka ;) eeee czemu nie ;) ale niestety wydaje mi sie ze dodaje kilogramow hehe
    fanie by z ..glanami wyglądala :D

    Kiedys uwielbialam bawic sie stylem..a teraz taka nudna sie zrobilam ;) ale skoro @Maciek podesłał inspiracje, inspiracje taką znalazłam, to na pierwsze spotkanie AMR na jakie dotrę zaloze taką tiulową kiece :P o! 
    hehe

  • Nie mam zadnego zdjęcia... @Inka, jakies robiła, ale nie sądzę, aby skupiala się akurat na mojej spódnicy.