Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kącik działkowca

1143144146148149193

Komentarz

  • Moich pomidorów, to nawet dla samego Józka mało. Uwielbia! a tu taki nieurodzaj. 
  • ola_g powiedział(a):
    @Ula nie znam się na pomidorach ale ktoś tu chyba pisał że zerwał zielone i dojrzewały na parapecie w domu 
    Myślę,  ze te uJowe stonki to lepiej zeby czerwone z krzaczka niz zielone z parapetu zjadaly ;)
  • Zrobiłam tak wczoraj, ale nie wszystkie zerwałam. Wiele było już zepsutych. Bardzo mi żal.
  • niewielkie! ić!
  • Może lepiej nie plewić? Może osłaniają przed szkodnikami..?
  • a ponoć liście trzeba usunąć, żeby pomidory lepiej rosły, ja wczoraj oberwałam zobaczymy czy zaszkodziłam bardzo czy nie :)
    Podziękowali 1madzikg
  • Zapytam tu, bo nie widzialam watku kwiatowego. Chodzi o szeflerę. Kwiat doniczkowy. Wyrosla taka wielgasna do pasa i zaczyna sie chylic na jedna strone. Chetnie odcielabym gorna czesc rosliny i zasadzila w osobnej doniczce. Tylko pytanie czy mi sie przyjmie taki kilkuletni okaz, ma dosc gruby pien. Trzeba do ukorzeniacza czy w sloju z woda troche potrzymac, zeby puscilo korzonki przed wsadzeniem do nowej ziemii? Tamta odcieta rosline- matke tez chcialabym zachowac, moze by puscila nowe pedy w miejscu uciecia?
    Poradzcie, nie chce okaleczyc rosliny.