Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kącik działkowca

11213151718193

Komentarz

  • mała rzecz, a cieszy
    image
  • edytowano lipiec 2012
  • no i kolejny już zbiór truskawek
    image
  • edytowano lipiec 2012
    na moim malutkim ogrodeczku tylko ziola i poziomki mam i wlasnie w sprawie ziol mam pytanie. Posadzilam w tym roku rozne odmiany tymianku (moj ulubiony -cytrynowy) i bazylii (m.in. oblednie pachnaca bazylie ananasowa). Czy one przetrwaja mi zime, czy lepiej wykosic je na jesien do cna i np. zamrozic? A moze mozna je wykopac i jakos przezimowac?
  • Cytrynowy tymainek???? Brzmi rewelacyjnie!
  • Maciejka, zwykle bazylia jest jednoroczna, ale teraz widziałam na allegro wieloletnią. Nie spotkałam się do tej pory z czymś takim, ale ja nie znam się dobrze na ziołach. Do mrożenia zioła nie nadają się, ale ususzyć można, potem przechowywać w szklanym, zakręconym słoju.
  • nie czytałam wątku, bo nie mam czasu teraz, więc jeśli temat się już pojawił, to przepraszam za powielanie...

    Czy ktoś tu się zna na winogronach?

    Jak często je podlewać? 
  • Ja mam jakis zwykly tymianek, no i zimuje jak najbardziej w ziemi. W tym roku musialam go przesadzic, bo w moim starym ogrodku zrobilismy wybieg dla psa, no i srednio to przezyl, ale troche nowych odrostow sie zrobilo. Krzeczek jest juz calkiem spory, tylko od spodu suchy - takie drzewko. A ja sie musze poskarżyc - ze ja to chyba mam slaba reke do upraw ( i za malo czasu na pielenie ) - u sasiadow cukinie juz duze, ogorasy swietne, buraczki, koper, pietruszka, sloneczniki dwa razy wyzsze niz moje, a u mnie wszystko takie rachityczne...
  • UlaUla
    edytowano lipiec 2012
    No tak, oni mieli cala pryzme obornika, ale myslalam, ze daja go tylko pod maliny ;)