Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Czy jest na sali lekarz?

1146147149151152370

Komentarz

  • @Jutka - a które to węzły? Czy choć CRP Ci zrobili?
  • CRP jasne, że nie zrobili,  a te węzły to przede wszystkim podżuchwowe bolą i miejscami szyjne. Nie mam w ogóle doświadczenia z węzłami. Koleżankę wyleczyli przeciwzapalnym (niesterydowy) Apo-napro (też niezalecany przy karmieniu) i Neosine. Generalnie bym nie brała antybola, ale zapalenie węzłów kojarzy mi się jakoś niemiło i niepewna jestem. Czekam jeszcze do jutra rana.

  • A z zębami wszystko w porządku? Z dziąsłami też?
  • Myślę, że tak. Nie jest gorzej, więc wdrażam zwolnienie z obowiązków wyjściowych :) i pryskam co jakiś czas Octeniseptem, żeby było przeciwzapalnie i odnawiam wiarę w wit. C.
  • Moze ktos ma jakis pomysl, co sprawdzic, co to moze byc. Wkleje opis tak jak mi to przedstawiono. Sprawa dotyczy kobiety 36 lat.

    "jak sie zdenerwuje to mi sie tak w klatce goraco robi i czuje na twazy ze czerwienieje tak samo mam po cwiczeniach zawsze czerwona jak burak.... i mam jeszcze tak jakbym puchla w srodku w szyi i w glowwie i wtedy slabiej slysze tak jakby pod woda  i okropnie boli mnie wtedy glowa ale ten bol jest inny niz taki zwyczajny bol glowy nie klucie ale takie pulsowanie a raczej sciskanie i czasem szybko odchodzi a czasem trzyma godzinami".

    Tarczycowe wyniki w lato byly ok, ale o dokladne wyniki musialabym dopytac. Nie jest w ciazy.

  • Jakie ciśnienie ma w takich chwilach,mierzyła?
    Podziękowali 3mamuma tymka MartynaN
  • Chyba nie, siostra chyba nie ma cisnieniomierza. Ale podpowiem jej, zeby pomierzyla, moze pozyczy od kogos lub kupi (nie mieszka w Pl, wiec jej nie pozycze). Zawsze miala niskie cisnienie, ale moglo sie zmienic.