@Skatarzyna bardzo bardzo dziekuje za porade ws wyczesania! Naoliwilam mlodego wczoraj porzadnie i takim grzebykiem na wszy tak sie pieknie ta skorupa wyczesala ze sladu po niej nie ma
@Aga85 Nie znam się na dietach, ale uważam, że masło świetnie można zastąpić łagodną musztardą. Nie wiem, czy to zdrowe, ale cholesterolu raczej nie ma
Bóle rąk i nóg, takie głębokie, jakby kostne, prawie co rano, u starej baby - co to może być? 20 lat temu moja Mama podejrzewała bóle wzrostowe, ale po 30 rośnie się raczej wszerz Od roku śpię na twardszym łóżku, może to po prostu to? Znam gorszy ból, nie powiem, ale ten jest wystarczająco wredny, by zniechęcać do wstania z łóżka
@Katarzyna devikap mozna podawać zamiast vigantolu niemowlakowi? Chcialam vigantol ale lekarka mi to wypisala na recepcie.W ulotce pisze ze nie wolno malym dzieciom. Czy ja moge suplementowac vit.D jesli karmie piersią zamiast ja dawac dziecku?
@olgal - dawałabym i dziecku. Szczególnie zimą. Devikap kiedyś mi lekarka przepisała, jak były jakieś problemy z dostępnością Vigantolu. Dla dziecka małego przepisała. Pierwsze słyszę, że nie wolno dawać. Może to z tego, że teraz sobie firmy interes robią na "specjalnej" wit. D3 dla niemowląt, takiej wyciskanej z kapsułek. Oczywiście dużo droższej.
W ulotce pisze tak: Lek zawiera alkohol benzylowy. Lek moze powodowac zatrucia i reakcje alergiczne u dzieci do lat 3.
To mnie wlasnie wystraszylo,ale w sumie nie wiem czy inne tez nie zawierają tego samego. Dotychczas dawałam te kapsulki,nic takiego tam nie pisalo,ale nie lubie ich bo źle sie to wyciska,zawsze zostaje cos w kapsulce,no i cena... Dlatego chcialam ten vigantol.
Ja zawsze dla swoich dzieci dostawalam Devikap od urodzenia, lekarka mi dla pierwszej sama zaczela przepisywac, bo wtedy jeszcze nie bylo takiego cisnienia na te w kapsulkach I z pompkami, a potem kazalam sobie wypisywac, bo szkoda mi bylo przeplacac. Nawet nie czytalam ulotki.