Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Czy jest na sali lekarz?

18990929495370

Komentarz

  • Nie jestem lekarzem, ale chyba to jedna z przyczyn wyższego cukru - leczenie sterydami.
  • Już w tej chwili sterydów nie biorę.
    Mimo alergii do lekarza nie idę, bo co mogą zaproponować? Sterydy?
    Wycisza się.

    O, to mam dużą motywację do poszczenia w tym Wielkim Poście.
    Mam nadzieję, że to się ureguluje.
  • Zaraz sobie zaparzę herbatkę z morwy.
  • Mam pytanie odnośnie 3 letniego dziecka znajomej. W badaniu kału wyszły drożdżaki i kuleczki tłuszczu nieliczne. Lekarka mówi że to normalne (w sensie powszechne) i nic się z tym nie robi. Rzeczywiście rzecz należy "olać", bo mama spanikowana i nie dowierza lekarce? A kuleczki tłuszczu to oznaka dobrego trawienia niby. I to samo dziecko i od czasu do czasu drżą mu rączki jak jest głodny np. nie doje dobrze na noc i się budzi w nocy i wtedy ręce drżą lub jak obiad się odwleknie. Badanie glukometrem w porządku wyszło. Dziecko zdrowo odżywiane, alergiczne.
  • Tak, sprawdziłam w necie. Faktycznie może być uboczny skutek sterydoterapii podwyższony cukier.
  • edytowano marca 2016
    Zatwardzenie u rocznego maluszka.
    Pierwszy raz sie stykam.
    Płacze od rana. Cierpienie wypisane na twarzy ma. Jak sie wyproznia to z ogromnym bólem i wychodzą takie zbite kulo placki.
    Jak mu pomoc?
    Niewiele mam w domu a do sklepu dopiero wieczorem sie uda..
    Rumianek zaparzyć? Śliwek nie mam :(
    @Katarzyna ?
  • Buraki masz? Zje ? U nas to zawsze działało. Duzo picia i jablko w kawałkach do gryzienia.
  • @annabe, duzo picia, kompot jablkowy, potarte jabluszko?
  • Właśnie ponoc niestarte jablko. Starte powoduje zatwierdzenie. Musi byc w kawalkach takich jakie maly człowiek sam pogryzie.
  • Myslalam na odwrot ;).

    I tak plyny najwazniejsze