Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Świąteczne Zrób to Sam i Przeżyj Dobrze Święta

1252628303134

Komentarz

  • @Aszna, jaką masz fajną prace, skoro mozna w niej takie cudenka robic!
  • Az nabralam ochoty na zrobienie takich ptaszkow na choinkę u dzieci.
  • @mamuma, moi naśladują tatę i jedzą surowe ciasto, kazde....  

    Mnie az wzdryga, Im smakuje. Dzis się obzerali właśnie piernikowym.
    Podziękowali 2mamuma annabe
  • @Aszna piekne ozdoby :smiley: 
  • ręcznie ręcznie :) pracuję jako terapeuta zajęciowy, praca nie jest lekka, ale w ramach terapii wykonujemy czasami z uczestnikami różne tego typu rzeczy, no tu akurat to oni tylko wycinali elementy z filcu ;)
  • U meza w rodzinie dziecko zjadlo ciut ciasta i niestety wyladowalo w szpitalu z salmonella. Stad moje leki. A sparzasz jajka przed dodaniem? Spazenie w ogole cos da?
  • Może zacznę..
  • Może nie pierniczki, ale kruche ciasteczka bez surowych jajek. Dobre i bezpieczne.
    0.5 kg mąki
    25 dkg masła
    3żółtka gotowane
    1całe jajko gotowane
    15 dkg cukru pudru lub 0.5 szklanki zwykłego
    łyżeczka pr. do piecz.
    olejek waniliowy
    Żółtka i jajko przetrzec przez sitko. Do mąki dodac masło i reszte składników, posiekac, zagnieść. Ciasto schłodzić. Rozwałkowywać, wykraiwać ciasteczka. Piec w 180 stopniach.

    Ja podwajam składniki.
    Podziękowali 1mamuma
  • Czekajcie bo aż wrócę do tej hybrydy
    czy wam nie rosną paznokcie?? czy może to jakaś nowa odmiana lakierów?

    jak robiłam kiedyś hybrydę (raz !) to po tygodniu miałam takie odrosty że wstyd było gdzieś wyjść, a po dwóch tygodniach to już w ogóle dramat

    więc jaki jest sens robić hybrydę dwa tygodnie przed swiętami?
    Podziękowali 2apolonia Katia
  • Moja hybryda zeszła mi po 2 dniach
  • edytowano grudzień 2016