Moja bratowa pracuje w przedszkolu, podchodzi pięcioletni Szymon: dzisiaj odkryłem, że sikam penisem. A do tej pory jak sikałeś?- pyta. Na to Szymon: do tej pory to siusiakiem, ale już dorosłem.
Moja bratowa pracuje w przedszkolu, podchodzi pięcioletni Szymon: dzisiaj odkryłem, że sikam penisem. A do tej pory jak sikałeś?- pyta. Na to Szymon: do tej pory to siusiakiem, ale już dorosłem.
Prawie 4 latek: my będziemy Pradziadkami, ja i Jasio, a potem po pradziadkach pojdziemy do Nieba! ____-___----------___----______
Idziemy parkiem, chlopcy z przodu na hulajnogach, przed nami idą dwaj Panowie, moj starszy mija nas, mija tych panow, do nas i do Nich na zmianę jeździ. Nagle podjeżdża kolejny raz i mówi:
A tam z przodu, to tylko kur.... a, kur...a, i kur...a.
Tak mi sie przypomnialo, ale z cyklu moj maz powiedzial. Jade po autostradzie, ja kieruje, maz obok. M: 180 jedziesz! (jestem swiezym kierowca) Ja: No jade, dobre warunki sa. Za chwile: - ale wiesz, nie musimy sie wcale tak spieszyc - wiem, ale dobrze mi sie tak jedzie Za chwile znowu slysze, ze cos tam mamrocze pod nosem, wiec troche juz wkurzona: - co mowisz? - rozaniec.
Moja 6 letnia Zuzia zaczęła czytać i czyta wszystkie napisy.... nawet te na przystankach. Wracając z mszy Wielkanocnej mijamy przystanek i Zuzia czyta -Kur.... Mąż już ja wyprzedza i mówi ... - na święta to piszą na przystankach takie tam.... kury, kaczki... A po minucie Zuzia- A czemu napisali jeszcze to "WA"
- Nie wiem Antosiu...nie pamiętam...Chyba jakoś na “S”...
- Bo mi się wydaje, że to z jakąś liczbą było... – mówi Antoś z intensywnie
myślącą miną
- Z liczbą???? Wciąż matematyka...Ubieraj się Antek!
Ale Antek jak to Antek, na pytanie musi koniecznie natychmiast znaleźć
odpowiedź. Pobiegł do mojej torebki, gdzie były wczoraj zakupione książki “Oto
wielka tajemnica” i po chwili przybiegł z triumfalnym okrzykiem:
- Mamo!!!! Oboje mieliśmy rację!!! Pani Hania nazywa się S
oł tysiak