Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

KOBIETY PO CESARSKIM CIĘCIU

13132343637117

Komentarz

  • [cite] ProMama:[/cite]Kerima to w ten weekend???


    Monia6 pytalas o rok odstepu, pamietasz?
    Prof Chazan mowi o 6 tygodniach od porodu[cc].

    I tak po kazdej kolejnej cesarce?
    Czy odstep sie zwieksza?
  • Dzięki Aleksandro!nie mam żadnego doświadczenia w rodzeniu, bo oczekujemy pierwszego potomka:tongue: ciaza póki co w porzadku, mam na razie wybor: maly szpital w malej miejscowosci albo jakisis w Pozn, no i sie waham
  • @Marleństwo - a jaką małą miejscowość rozważasz? No, i czego oczekujesz od szpitala? Podstawa w tym "biznesie", to być świadomą klientką. Żeby znaleźć optymalny dla siebie szpital musisz zacząć od określenia swoich oczekiwań.
  • [cite] Katarzyna:[/cite]@Marleństwo - a jaką małą miejscowość rozważasz? No, i czego oczekujesz od szpitala? Podstawa w tym "biznesie", to być świadomą klientką. Żeby znaleźć optymalny dla siebie szpital musisz zacząć od określenia swoich oczekiwań.

    Dobrze powiedziane. Tylko jak pierworódka ma określić swoje oczekiwania?
    :bigsmile:

    Piszę tak ze swoich doświadczeń tylko, bo jak sobie pomyślę jaka byłam ciemna masa przed pierwszym porodem:shamed: a miałam kilka sióstr wspólnotowych z gromadką dzieci, które mi setki wskazówek i wytycznych dały. a ja i tak nic z tego nie załapałam :bigsmile: